Post

Odwrócona inżynieria produktu Ecommerce

Zastanawiasz się, co sprzedawać online? Przyszedłeś we właściwe miejsce. Znaleźliśmy idealny produkt do sprzedaży online i zamierzamy podzielić się nim z Tobą w tym poście. Wewnątrz pudełka poniżej znajduje się idealny produkt e-commerce; jest on idealny pod każdym względem i gwarantuje milionowe zyski. Ciekawe co to jest?

Co sprzedawać online Reverse Engineering - idealny produkt w handlu elektronicznym

Idealny Produkt Ecommerce
Jesteś gotowy? Dowiedzmy się więcej o tym idealnym produkcie:

Produkt ten ma duży, rosnący rynek z niewielką konkurencją i znaczną, sprawdzoną bazę użytkowników. Nie jest on dostępny lokalnie i jest dostępny tylko online.
Posiada potwierdzoną rynkową cenę sprzedaży w wysokości 100 dolarów i można go kupić od kilku zaufanych producentów w Chinach za mniej niż 10 dolarów za sztukę.
Na szczęście nie zginie z czasem, ale można go używać. Konsumenci uwielbiają go, ponieważ rozwiązuje on ogromny problem bólu dla nich. Ponieważ jest to produkt konsumpcyjny i cieszy się dużym popytem, konsumenci są skłonni do utrzymywania miesięcznego abonamentu, dzięki czemu mogą automatycznie odkupić ten produkt.
Realizacja zamówienia nigdy nie jest bólem głowy, ponieważ jest ono tak małe. Prawie nie zajmuje nawet pół palety powierzchni magazynowej, więc składowanie w magazynie realizacji zamówień kosztuje prawie nic. Ponadto, ponieważ jest tak mały i lekki, można łatwo pokryć koszty wysyłki w swojej cenie sprzedaży i usunąć jeden z największych powodów rezygnacji z koszyka. Wynik!
Zamawianie zapasów tego produktu jest łatwe do zarządzania, ponieważ nie ma żadnych zmian, więc musisz tylko zarządzać i zamawiać jeden produkt SKU od dostawcy co miesiąc. Ponieważ masz tylko jedną SKU, będzie bardzo mało pomyłek przy wysyłce do klientów, więc zwroty będą minimalne, jak również. To również pomaga, że jest bardzo trwały, więc nie jest prawdopodobne, aby się złamać lub uszkodzony w trakcie transportu.
Docelowi konsumenci tego produktu są bardzo wygodne dokonywania zakupów online. Większość klientów docelowych jest w wieku powyżej 18 lat z karty kredytowej i dochodu do dyspozycji, więc sprzedaż online jest powiewem. Przychody będą stabilne przez cały rok, ponieważ ten produkt nie cierpi na problemy związane z sezonowością.
Jak pewnie się już domyślasz, ten produkt tak naprawdę nie istnieje. To wszystko są przykłady, jakie kryteria składają się na idealny produkt do sprzedaży online, ale rzadko zdarza się, że jeden produkt rzeczywiście posiada każdą z tych cech.

Więc może nie mam idealnego produktu dla Ciebie, jeśli jesteś na poszukiwaniach, co do sprzedaży online, ale mam odwrócony zaprojektował idealny produkt dla Ciebie poniżej. Czytaj dalej.

Co sprzedawać online
Pamiętam moją pierwszą rozmowę o budowaniu biznesu e-commerce: To było podczas przerwy świątecznej kilka lat temu, kiedy przyleciałem do rodzinnego Toronto. W powolną noc postanowiłem spotkać się z dawną znajomą na kawę. Tematem naszej dyskusji był biznes e-commerce bliskiego przyjaciela, Luxy Hair, który radził sobie bardzo dobrze. Już po półtora roku, Luxy miała kultowe grono kilkuset tysięcy subskrybentów YouTube i fanów na Facebooku. Następne kilka godzin spędziliśmy na wybieraniu szczegółów dotyczących biznesu i tego, co przypisujemy ich sukcesowi. Tej nocy odszedłem z cenną listą kilku rzeczy, które zrobili naprawdę dobrze, a co ważniejsze, kilku rzeczy, które sprawiły, że ich produkt idealnie pasował do biznesu ecommerce lifestyle.

W ciągu kilku następnych lat dalej rozwijałem tę listę kryteriów wyszukiwania i wyboru produktu o większym prawdopodobieństwie sukcesu w handlu elektronicznym. Po kilku kolejnych latach rozwoju i analiz, jestem naprawdę dumny, że mogę podzielić się z Wami moim przewodnikiem na temat inżynierii odwrotnej doskonałego produktu ecommerce.

W swoich poszukiwaniach, aby dowiedzieć się, co sprzedawać online, może nigdy nie znajdziesz produktu, który spełnia wszystkie kryteria, które mam wyszczególnione poniżej, ale ten przewodnik po produktach e-commerce pomoże Ci uporządkować logikę wokół pomysłu na produkt i pomoże lepiej ocenić jego potencjalne sukcesy i pułapki. Jest to lista kontrolna, której używam do oceny każdego nowego pomysłu na produkt, który mam, zanim się nim zbytnio podekscytuję.

Co sprzedawać online: Spis treści
Odwrócona inżynieria produktu Perfect Ecommerce

1. Potencjalna wielkość rynku
Wybierz produkt, który ma duży potencjał rynkowy. Staraj się unikać produktów, które są podzbiorem podzbioru rynku. Na przykład, produkt, który jest przeznaczony dla kobiet w wieku 25-40 lat, ma prawdopodobieństwo posiadania dobrze rozwiniętego rynku docelowego, ale produkt, który jest przeznaczony dla kobiet w ciąży w wieku 25-40 lat, które noszą tylko gotyckie ubrania, może być zbyt wąski. Chcesz starać się mieć jak największy rynek, który nie jest zbyt duży. Oczywiście, nie zawsze tak jest i unikalne produkty z bardzo małym rynkiem docelowym mogą być nadal skuteczne, ale czasami może być trudniejsze i droższe, aby dotrzeć do tych klientów.

Przykład: Daneson to dostawca pięknych, luksusowych wykałaczek... Czekaj, co?! Chyba nie muszę wdawać się w szczegóły, dlaczego to może być trudny rynek do znalezienia klientów. Można tylko zakładać, że rynek jest bardzo mały i próby znalezienia tych nabywców mogą okazać się bardzo kosztowne. Z drugiej strony, jestem pewien, że nie ma zbyt wielu graczy na tym rynku, więc ci, którzy szukają wysokiej klasy wykałaczek (szefowie mafii, potentaci naftowi, Teksańczycy...) prawdopodobnie natkną się na Daneson z prostą wyszukiwarką Google.

Wielkość rynku produktowego dla produktów online


2. Konkurs
Silna, lekka, czy nie ma konkurencji? Silna konkurencja niekoniecznie jest czymś złym; silna konkurencja może być sygnałem, że rynek został zatwierdzony, ale jako nowy uczestnik gry, będziesz musiał zrobić coś innego, jeśli planujesz zdobyć jakiś udział w rynku.

Przykład 1: Kiedy firma DODOcase rozpoczynała działalność, doskonale wiedziała, że rynek, na który wchodziła, jest bardzo zatłoczony i konkurencyjny. W ciągu kilku krótkich lat swojej działalności, DODOcase stał się jedną z najbardziej znanych i szanowanych firm na rynku iPadów. W rzeczywistości, wygrali Shopify's Build-a-Business Contest, który zajął im 100.000 dolarów w gotówce. Osiągnęli to dzięki unikalnemu wzornictwu i dobrze wykonanej ręcznej produkcji. Na rynku zalanym tanimi plastikowymi alternatywami Made-in-China chodziło o jakość.

Co sprzedawać online z konkursem Ecommerce

Przykład 2: Kiedy Beba Bean założyła swoją firmę kilka lat temu, stworzyła swój własny produkt i niszę, więc nie miała z czym walczyć. Ich podstawowy produkt, "Pee Pee TeePee, do posypywania wee wee" to wymyślony przez nich stożek flanelowy, który utrzymuje rodziców w suchości podczas zmiany nowo narodzonych synów. W zeszłym roku sprzedali Pee Pee TeePees za ponad 3 miliony dolarów, z czego 800 000 dolarów przypadło na ostatni rok. To sprawia, że jest to bardzo imponujący biznes lifestyle'owy z wielu powodów.

Produkty do Sprzedaży Online Punktów Rozwiązywania Bólu Klienta


3. A Trend, moda lub rosnący rynek
Zawsze ważne jest, aby nie dać się wciągnąć w chwilową modę. Choć coś może być dobre na jakiś czas, to jednak, aby odnieść sukces, musi mieć długoterminową trwałość. Upewnij się, że sprawdziłeś Google Trends, aby lepiej zrozumieć historię wyszukiwania Twojego potencjalnego produktu. Pomoże Ci to określić, czy Twój potencjalny produkt znajduje się w fazie spadku, utrzymuje się na stałym poziomie, czy też znajduje się na rosnącym rynku.

Przykład: Prowadziłem badania nad potencjalnym nowym produktem w postaci trzpieni pomiarowych do tabletów. Przeprowadzenie kilku wyszukiwań w Google Trends zajęło 2 minuty, aby zweryfikować to, co oczywiste na rynku tabletów. Ogromny wzrost! Dzięki kilku kolejnym kwerendom udało mi się ustalić, że stosowanie rysików do tabletów również wzrosło po straszliwej śmierci wiele lat temu, w czasach Palm Pilot. Oczywiście, są inne sposoby, aby to potwierdzić, ale Google Trends jest najszybszym i najłatwiejszym miejscem do rozpoczęcia.

Ocena produktów za pomocą Google Trends


4. Ograniczona dostępność lokalna
Czy kiedykolwiek próbowałeś znaleźć zapasy magików? A co z leworęcznymi przedmiotami specjalistycznymi, takimi jak nożyczki? Produkty specjalistyczne takie jak te mają rynek, ale zazwyczaj są rozdrobnione geograficznie, co czyni je okropnym biznesem dla fizycznej witryny sklepowej, ale idealnym dla handlu elektronicznego. Mam 2 przykłady dla tego jednego:

Przykład 1: Ellusionist to naprawdę fajna strona e-commerce, która sprzedaje wysokiej klasy talie kart. Jest to unikalny niszowy rynek, który wykonał świetną robotę z oferowanymi przez siebie produktami, a także oferuje wartość i treść poprzez nauczanie i szkolenie sztuczek kartowych i ulicznej magii. Przyjrzyj się ich produktom - prawdopodobnie możesz sobie wyobrazić, że będziesz miał trudności z odnalezieniem czegoś podobnego na miejscu.

Sprzedawaj produkty przez Internet Niedostępne lokalnie

Przykład 2: Nie chodzi tylko o produkty niszowe - mogą to być nawet niszowe odmiany produktów. Na przykład teraz kupuję wszystkie moje suplementy z Suplementów Kanada, ponieważ GNC w Kanadzie przestał nosić moje ulubione (bardziej unikalne) smaki białka w proszku. Jest to doskonały przykład czegoś, co nie było łatwo dostępne lokalnie, więc zmieniłem swoje zachowanie przy zakupie. Jako produkt uboczny, zacząłem kupować wszystkie moje suplementy od nich, ponieważ było to łatwiejsze.

Zdobądź własną nazwę domeny .STORE.
Zrzeczenie się odpowiedzialności 

5. Klient docelowy
Zrób szybką listę swoich głównych klientów docelowych. Jeśli sprzedajesz produkt, który jest przeznaczony dla młodych nastolatków, weź pod uwagę fakt, że prawdopodobnie nie mają oni kart kredytowych. Czy twój produkt obsługuje rynek seniorów? Wiele z nich nie jest jeszcze komputery i są niekorzystne dla wprowadzania danych ich karty kredytowej online. Dla większości rynków docelowych będziesz w stanie sprzedawać online, ale warto o tym pomyśleć.