Post

Jak zbudować właściwą stronę internetową handlu elektronicznego?


Od Allbirds do Goodfair i Amazon do Target, sklepy internetowe stały się sposobem na życie dla małych i dużych firm, zapewniając jednocześnie natychmiastowe możliwości zakupów stałym konsumentom, takim jak ty i ja. Gorące pragnienie wynalezienia produktu lub wprowadzenia nowego kreatywnego pomysłu na biznes jest powszechne w pokazach takich jak Shark Tank i zapór reklam online walczących o naszą uwagę. Jeśli masz pomysł na produkt, lub chciałbyś zostać dropshiperem, sprzedawcą B2B, market managerem, lub czymś pomiędzy, musisz nauczyć się jak zbudować stronę e-commerce.
Wszyscy znamy cel budowy sklepu internetowego: stać się właścicielem firmy i zarabiać pieniądze.

Jest to dobry czas, aby dostać się do biznesu e-commerce, widząc, jak sprzedaż online stale rosła w ciągu ostatnich kilku dekad, pokazując nam, że wszystkie branże online mają miejsce dla nowych członków.

Teraz, wielkie pytanie: jak zbudować stronę e-commerce?

Czy potrzebujesz do tego stopnia wykształcenia w zakresie rozwoju lub marketingu - lub biznesu?

Ciężkie "nie" dla tych wszystkich pytań.

Chociaż nie zaszkodzi przeprowadzić szkolenie, nasz przewodnik ma na celu poinstruować Cię jak zbudować sklep internetowy od podstaw, bez kodowania, bez wymyślnych stopni i bez znacznego kapitału.

Jak zbudować stronę internetową Ecommerce: Co będziesz potrzebował
Nie ma "właściwego" sposobu na zakończenie procesu budowy sklepu internetowego. Polecamy jednak kilka sztuczek i narzędzi, które przyspieszą budowę Twojej strony. Proponujemy również rozpocząć od następujących elementów:

Hosting strony internetowej - Czasami jest on dostarczany z produktem SaaS (oprogramowanie jako usługa), za który płacisz co miesiąc - jak z Shopify (przeczytaj naszą pełną recenzję Shopify) Wix (przeczytaj naszą recenzję Wix), lub BigCommerce (przeczytaj naszą pełną recenzję BigCommerce). Inne usługi (takie jak WooCommerce i Magento) wymagają auto-hostingu. Dlatego też, rejestrujesz się na oddzielnym koncie hostingowym i dodajesz pliki stron internetowych do tego serwera. Jest to trochę bardziej skomplikowane niż rozwiązanie SaaS, ale zyskujesz większą kontrolę nad swoją stroną i czasami możesz utrzymać koszty na niższym poziomie.
Kreator witryn - Ponownie, rozwiązanie takie jak Shopify już oferuje hosting i kreator witryn w jednym pakiecie miesięcznym. Istnieją również zewnętrzne konstruktory stron dla platform takich jak WooCommerce. Zasadniczo, kreator stron służy jako projektant typu "przeciągnij i upuść", eliminując potrzebę kodowania wiedzy i przyspieszając możliwość uruchomienia i zarządzania stroną.
Nazwa domeny - internetowa nazwa biznesowa Twojego sklepu. Możesz kupić nazwę domeny od dostawcy usług hostingowych lub platformy e-commerce. Zazwyczaj kosztują one około 10 dolarów rocznie. Unikaj zakupu jednego za kilkaset lub tysiące dolarów. Nazwa domeny jest zdecydowanie ważne, ale to nie będzie zrobić lub złamać swoją firmę.
Temat strony internetowej - Chyba że zatrudnisz projektanta dla świeżej strony, szablon (lub motyw) zapewnia projekt, którego potrzebujesz, aby Twój sklep się wyróżniał. To zależy od platformy e-commerce, ale dobry punkt ceny, aby zacząć myśleć o tematach jest około 50 dolarów do 200 dolarów. Polecamy zacząć od motywu na długo przed tym, jak kiedykolwiek rozważyć projektanta stron internetowych do budowania od podstaw. Powiedziawszy to, projektant zazwyczaj pomaga w dostosowaniu motywu do zaawansowanych dostosowań. Ogólnie rzecz biorąc, motyw strony internetowej sprawia, że Twoja strona, koszyk i kasa wyglądają ładnie.
Wtyczki lub rozszerzenia - Wtyczka lub rozszerzenie, rozszerza funkcjonalność Twojej strony internetowej, tak aby nie trzeba było wychodzić i płacić za programistę, aby nietypowe żądanie integracji dla Ciebie. Większość platform e-commerce oferuje wtyczki lub dodatki do katalogów z kategorii produktów, od mediów społecznościowych do strategii marketingowej i księgowości do wysyłki.
Potencjalny web developer - Web developerzy i projektanci są przydatni, gdy nie możesz wymyślić zmiany projektu za pośrednictwem platformy ecommerce. Możesz również poprosić dewelopera o stworzenie unikalnego narzędzia na Twojej stronie internetowej, na przykład jeśli potrzebujesz specjalnego kalkulatora cen lub integracji z mediami społecznościowymi. Wreszcie, deweloperzy i projektanci zapewniają pełne usługi budowania stron internetowych, nawet jeśli zdecydujesz się na platformę ecommerce jak Shopify. Przekształcają oni proste strony internetowe w behemoths i mają więcej wiedzy o platformach niż początkujący.
Społeczność ecommerce - śledź blogi takie jak Ecommerce-Platforms.com i zapisz się na fora, grupy Facebook i wątki Reddit. Ludzie cały czas rozmawiają o ecommerce w Internecie, dając Ci pomysły na to, co sprzedawać, jak rozwijać swój plan marketingowy i kiedy sprzedawać różne produkty.

Jak zbudować stronę internetową poświęconą handlowi elektronicznemu
Pierwszym krokiem w nauce budowania strony internetowej ecommerce jest znalezienie odpowiedniej platformy.

Istnieje kilka opcji, od rozwiązań SaaS (oprogramowanie jako usługa) po platformy samoobsługowe. Celem jest ustalenie, czego potrzebujesz jako sprzedawca online i jaki rodzaj strony internetowej planujesz uruchomić. Na przykład, sprzedaż Twojego nowego wynalazku wymaga tylko prostej strony internetowej z szybkim hostingiem i kilka przyzwoitych wtyczek marketingowych. Jednakże, będziesz potrzebował platformy i motywu dla dużych katalogów, jeśli planujesz sprzedawać tysiące produktów.

Będziesz również chciał zdecydować, czy robisz sklep B2B czy B2C. Chcesz upuścić produkty lub zaopatrywać się u producenta i wysłać je samemu? Potrzebujesz specyficznych funkcji do zarządzania rynkiem lub szybkiej wysyłki? Te wszystkie czynniki mają wpływ na Twój wybór.

Na szczęście opracowaliśmy najlepsze platformy handlu elektronicznego, które powinny obejmować większość z tych sytuacji. Skupimy się na wykorzystaniu Shopify do budowy sklepu internetowego, ale ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że masz wiele innych opcji.

Wybierz platformę e-commerce
Oto lista platform e-commerce, które polecamy na bieżąco. Niektóre z nich oferują pakietowe usługi, gdzie otrzymasz wszystko od hostingu do ecommerce budowniczych stron internetowych za miesięczną opłatą. Inne prezentują zaawansowane narzędzia do budowania stron internetowych z self-hostingu zaangażowany i bardziej zorientowany na dewelopera interfejs.

Przejdziemy przez szybki przegląd naszych ulubionych platform e-commerce, ale zapraszamy do zapoznania się z naszą dogłębną analizą najlepszych platform ecommerce na rynku.

Shopify - wszechstronne oprogramowanie jako platforma usługowa, na której płacisz miesięczną opłatę i uzyskujesz dostęp do całego pakietu narzędzi e-commerce. Jest przystępne cenowo, łatwe w obsłudze dla początkujących i wysoce rozszerzalne. Zazwyczaj polecamy Shopify jako najlepsze miejsce do rozpoczęcia nauki budowania strony internetowej ecommerce.
WooCommerce - samowystarczalny plugin do ecommerce, który zmieni każdą stronę WordPressa w w pełni funkcjonalny sklep internetowy. WordPress i WooCommerce są zarówno darmowe, ale wydatki pojawiają się, gdy musisz zarejestrować się na takie rzeczy jak hosting, domeny i rozwój. Wielu początkujących i zaawansowanych użytkowników korzysta z WooCommerce ze względu na jego skalowalność i łatwość użytkowania, ale ma bardziej stromą krzywą uczenia się niż Shopify i BigCommerce.
BigCommerce - Podobny do Shopify w tym, że zapewnia połączenie narzędzi e-commerce dla określonej stawki miesięcznej. BigCommerce jest zazwyczaj nieco bardziej mylący niż Shopify, ale to dlatego, że zawiera znacznie więcej wbudowanych funkcji. Shopify to wszystko o funkcjach ecommerce typu barebones i dodawaniu aplikacji, gdy ich potrzebujesz. BigCommerce daje Ci większość funkcji, których potrzebujesz, eliminując wiele wymagań dotyczących aplikacji.
Volusion - Ponownie, Volusion zapewnia comiesięczne oprogramowanie serwisowe, w którym budujesz stronę internetową z kreatorem stron internetowych. Nie jest on tak popularny, ale podobają nam się jego motywy i program do przesyłania plików.
Big Cartel - Taniejsza platforma e-commerce z raczej niskimi miesięcznymi cenami i narzędziami pomagającymi artystom i twórcom sprzedawać swoje rzeczy.
Ecwid - Ten jest jak połączenie WooCommerce i Shopify. Uzyskujesz dostęp do korzyści płynących z takiej usługi jak Shopify, ale nadal możesz korzystać z potężnego systemu zarządzania treścią WordPressa.
3dcart - Prosta, przystępna alternatywa dla BigCommerce i Shopify. Nie jest tak wszechstronna, ale mniejsze sklepy mogą korzystać z 3dcartów i czerpać z tego pewne oszczędności.