Post

Jak zarabiać pieniądze na YouTube poprzez Ecommerce

Z 300 godzinami wideo wrzucanych na stronę internetową na minutę i 3,25 miliarda godzin materiałów wideo zużywanych każdego miesiąca (Źródło), YouTube jest obecnie drugą co do wielkości wyszukiwarką i największą istniejącą stroną wideo.

Strona może pochwalić się imponującym miliardem użytkowników, co stanowi nieco ponad jedną trzecią całej populacji internautów, jednak tylko 9% właścicieli małych firm w USA jest znanych z tego, że korzystają z YouTube jako narzędzia marketingowego.

Jako właściciel firmy internetowej, YouTube może być jednym z najbardziej niedocenianych, a jednocześnie skutecznych narzędzi marketingowych do Państwa dyspozycji, które najprawdopodobniej Państwo ignorują.

Spójrzmy na Twoją obecną strategię marketingową online: Masz produkt lub usługę, nad którą bardzo ciężko pracowałeś, aby ją udoskonalić i żmudnie założyłeś swoją stronę e-commerce. Wiesz, że na pewno możesz wykorzystać media społecznościowe do rozwoju swojej firmy, więc przejdź do tworzenia odpowiednich stron / kont w mediach społecznościowych na Facebook, Twitter, Instagram, itp. Tworzysz wspaniałą treść i zgromadził przyzwoite podążanie przez różne kanały społecznościowe, jednak czujesz, że Twoja firma nie jest coraz ekspozycja, że zasługuje na to. To jest, gdzie YouTube kroki w celu zwiększenia swojej gry online marketingu.

Istnieje kilka powodów, dla których treści wideo otrzymują większe zaangażowanie odbiorców niż inne media:

Wideo angażuje się poprzez niewerbalne sygnały i komunikację
Zawiera on wszystkie inne media: audio, tekst i wizualne.
Prezentowane treści są bogate i potrafią przekazać przekaz w możliwie najszybszy sposób.
To bardziej przekonujące niż jakiekolwiek inne medium.
Jeśli żaden z tych powodów nie wydaje się wystarczająco dobry, oto jeden z nich, który na pewno przyciągnie twoją uwagę: Wideoklipy lepiej oceniają Ciebie i Twoją firmę w wynikach wyszukiwania. Ponieważ YouTube jest własnością Google, filmy, które są umieszczane na YouTube, są lepiej oceniane w wynikach wyszukiwania, a tym bardziej jeśli film i towarzyszące mu informacje są bogate w słowa kluczowe.

Poza tym, możesz manipulować treściami wideo, aby jak najlepiej pokazać osobowość swojej marki. Możesz być tak kreatywny, jak tylko chcesz i, wbrew powszechnemu przekonaniu, świetny materiał wideo może być wykonany przy niewielkim budżecie. Tu chodzi o Twoją wizję!

Mówi się, że pozytywne doświadczenia użytkownika z treściami wideo zwiększają skojarzenie z marką użytkownika o 139% i zwiększają jego chęć zakupu o 97%.

Zdecydowanie wyglądają one na imponujące statystyki.

Ten obszerny przewodnik obejmie każdy aspekt zarabiania pieniędzy w serwisie YouTube dla Twojego sklepu internetowego, począwszy od stworzenia kanału, który jest najlepiej zoptymalizowany pod kątem marketingu Twojego biznesu online, zrozumienia Twoich danych demograficznych, stworzenia odpowiedniej treści dla Twoich docelowych odbiorców, a skończywszy na możliwości zarabiania na tworzonych przez Ciebie treściach i rozpowszechnianiu ich za pomocą różnych metod, którym przyjrzymy się dogłębnie.

Dostosowywanie swojego kanału YouTube do potrzeb Twojej działalności online

Najlepszym sposobem na stworzenie kanału YouTube dla Twojej firmy jest podejście do niego jako do narzędzia w kampanii marketingowej, która jest tym, czym jest zasadniczo. Oznacza to, że Twój kanał powinien natychmiast sprawić, aby użytkownik powiązał z nim Twoją markę/firmę. Gdy nazwa marki jest podobna lub bliska tej, którą można znaleźć na Twoim kanale, użytkownik zarejestruje ją jako legalne i rozpoznawalne źródło, co jest pierwszym krokiem w kierunku zwiększenia Twojej wiarygodności i obecności w Internecie.

Estetyka i atrakcyjność Twojego kanału, oprócz treści, które produkujesz, jest tym, co sprawi, że nowi goście zostaną, a starzy powrócą. Korzystaj z funkcji oferowanych przez YouTube do maksimum, ponieważ są one tam nie bez powodu. Upewnij się, że jasno nakreślisz o co chodzi w Twoim kanale i podaj linki do Twojego biznesu online oraz linki do wszelkich innych możliwych treści, które udostępniłeś gdzie indziej, być może na innych platformach mediów społecznościowych. Pomaga to stworzyć sieć wszystkich treści online dla użytkownika, a YouTube jest centralnym punktem, który przechowuje wszystkie linki i ważne informacje.

Zamiast polegać tylko na polu opisu Twojego kanału, aby poinformować odwiedzających o tym, na czym polega Twoja firma, najlepiej stworzyć film wprowadzający do Twojej firmy z przeglądem produktów i usług, które masz do zaoferowania. Jest to świetny sposób, aby zaangażować swoją publiczność do swojego kanału od razu z kijem. Sukces YouTube jako narzędzia marketingowego w dużej mierze zależy od widzów, dlatego jeśli jesteś w stanie połączyć się z publicznością i przyciągnąć ludzi poprzez swoje treści, liczba odsłon, które otrzymasz będzie stale wzrastać. Widok na to, o co chodzi w Twojej marce, to pewny sposób na zrobienie tego właśnie. Pomyśl o tym jak o zwiastunie do filmu!