Post

10 Porad jak stworzyć najlepszą stronę "o nas"

Jeśli jesteś jak większość właścicieli firm e-commerce, samo myślenie o napisaniu strony "About Us" wystarczy, aby kręcić głową, zapiąć kolana i sprawić, że przez tydzień - a nawet dwa - pójdziesz do łóżka z zimnym okładem.

OK, może to trochę przesada, ale zrobienie mocnego skoku i wciągającej historii nie jest łatwe.

Dlatego ważne jest, aby pamiętać, że masz tylko jedną szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia - jedną szansę na zbudowanie relacji z klientem i zdobycie jego zaufania.

Strona O nas w Twoim sklepie internetowym jest niezwykle ważna i jeśli dobrze ją wykorzystasz, pomoże Ci ona zwiększyć sprzedaż. Kupujący w e-commerce chcą wiedzieć więcej o tym, od kogo kupują i jedyne miejsce, w którym naprawdę będą mogli uzyskać te informacje, znajduje się na jednej stronie internetowej - Twojej stronie About Us.


Wynik końcowy: Ludzie chcą kupować od firm, którym ufają - firm, które opowiadają swoje uczciwe historie i pokazują, dlaczego stoją głową i ramionami nad konkurencją.

Te 10 wskazówek pomoże Ci stworzyć skwierczącą stronę e-commerce o nas, abyś mógł wyprzedzić pakiet.

1. To twoja historia. Więc powiedz to - Szczerze
Twoi klienci chcą wiedzieć, o co chodzi w Twojej firmie e-commerce, więc Twoja strona About Us powinna im powiedzieć, co robisz i dlaczego. Daj konsumentom informacje o Twojej firmie w przekonywujący, ale uczciwy sposób. Rozśmieszajcie ich... albo płaczcie. Daj swoim klientom znać, gdzie byłeś, gdzie jesteś i jak się tam dostałeś. Z jakimi problemami się spotkałeś? Jak je pokonałeś?

Nie zapomnij wyjaśnić konsumentom, jak Twoja firma e-commerce rozwiązuje ich problemy. Pamiętaj, że nie jest ważne, aby podawać szczegółowe informacje na temat wartości Twojej najlepszej firmy czy Twojej misji - ale możesz mówić o swoich celach używając łatwo przyswajalnego języka. Powiedz klientom o produktach, które obecnie sprzedajesz oraz o swoich planach na przyszłość tych i innych produktów. Pamiętaj, po prostu bądź prawdziwy. Jeśli konsumenci uwierzą w Twoją historię, to staną się Twoimi klientami. Będą kupować twoje produkty, słuchać, kiedy będziesz miał im coś do powiedzenia i polecać twoją firmę e-commerce swojej rodzinie i przyjaciołom.

Oto jak Reebok opowiada swoją historię:

przeksięgowanie o nas przykład strony
2. Znajdź swój głos - i używaj go konsekwentnie
Znalezienie twojego tonu głosu naprawdę nie ma nic wspólnego z tym, co masz do powiedzenia, ale raczej z tym, jak to mówisz. To słowa - 50-centowe lub 5-dolarowe, twój wybór - i to, jak skonstruujesz swoje zdania. Twój głos i słowa, które wybierasz, oferują potencjalnym klientom okno na Twoją osobowość. Kopia dla strony About Us powinna być jasna, spójna, wyraźna i oczywiście adekwatna do osób, które chcesz przekształcić w płacących klientów. Ale głos ten musi być spójny z głosem, którego używasz w pozostałej części strony, kiedy piszesz e-maile, przygotowujesz komunikaty prasowe, białe księgi i inne treści.

To jest historia Sony we własnym głosie.

Wskazówka 2 Głos Sony

3. Plug Your People
Klienci chcą znać imiona i twarze - a więc umieścić swoje zdjęcia - za firmami, których produkty kupują. Kto jest w zespole? Co oni robią? Jakie są ich tła? Jakie są ich kwalifikacje? Czy należą do organizacji zawodowych? Czy posiadają konkretne certyfikaty związane z produktem? Te rzeczy dają konsumentom pewność, że mogą ufać ludziom stojącym za Twoim produktem.

Aby uczynić te biogramy interesującymi dla potencjalnych nabywców, możesz również zaoferować kilka nieprzeciętnych szczegółów na temat swojego zespołu. Na przykład, czy Twój menedżer ds. marketingu jest mistrzem w tańcu towarzyskim? Czy Twój CIO jest mistrzem w rozwiązywaniu Kostki Rubika?

4. Co mówią wasi fani
W świecie B2B referencje klientów mogą być bardzo skutecznymi dodatkami do Twojej strony About Us, które pomogą Ci w budowaniu relacji z potencjalnymi klientami. Z pewnością, dla celów SEO, sensowne jest posiadanie osobnej strony poświęconej dobrym słowom, które Twoi ulubieni klienci mają do powiedzenia o Twojej firmie. Jednakże, nadal jest to dobry pomysł dla Twoich potencjalnych klientów, aby zobaczyć Twój e-commerce B2B w pozytywnym świetle, kiedy czytają Twoją historię. Niech więc usłyszą od jednego lub dwóch twoich najlepszych klientów - to może pomóc odwrócić ich od potencjalnych klientów w płaceniu klientom. Możesz również umieścić linki do wszystkich nagród, które otrzymała Twoja firma.

Paychex, dostawca usług przetwarzania płac dla biznesu, posiada linki do informacji o rozpoznaniu, które otrzymał po prawej stronie swojej strony About Us.

Wskazówka 4 Paychex

5. Ilustracje, zdjęcia, filmy - O mój Boże!
Zamiast po prostu tworzyć stronę About Us, która jest czysto tekstowa, zagraj trochę jazzowo. Spróbuj dodać ilustracje, wideo o swoim produkcie (s)- wideo jest nawet świetnym sposobem na umieszczenie recenzji klienta - i zdjęć. Wyciągnij wycenę od klienta i umieść ją w widocznym miejscu na stronie. Pamiętaj, aby zintegrować te elementy w sposób, który ma sens i wzbogaca Twoją historię. Nie rzucaj zdjęć tylko po to, by je dodać.

Firma B2B Fastenal, dystrybutor artykułów przemysłowych, bezpieczeństwa i budowlanych, zamieszcza na swojej stronie O nas film wideo.


6. Pozostań w kontakcie
Zawsze dołączaj sposób - lub dwa lub trzy - aby Twoi klienci mogli skontaktować się z odpowiednimi osobami w Twojej firmie. Podaj nazwiska, adresy e-mail, informacje o wydziale, a także numery biur i telefonów komórkowych, aby kupujący mogli zadzwonić, a nie wysyłać e-maile, jeśli potrzebują szybkiej odpowiedzi.

Williams-Sonoma zawiera szereg informacji dla klientów, w tym link do informacji kontaktowych, na swojej stronie About Us.

Wskazówka 6 Willliams Somona

7. Podążaj za przyciskami Social Media Icon Buttons
Umieszczając na stronie About Us przyciski z ikonami serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i LinkedIn, możesz umożliwić użytkownikom pomoc w promowaniu swojej firmy w serwisach społecznościowych i generowaniu szumu. Klienci oczekują zobaczenia tych informacji na stronie, która mówi o Twojej firmie. Tak więc, nawet jeśli umieścisz te przyciski na innych stronach, powinieneś dodać je również do swojej strony About Us.

Office Depot zawiera przyciski mediów społecznościowych na dole strony About Us.

Wskazówka 7 Baza Biurowa

8. Don't Play Hide 'N Seek
Zrób stronę O nas łatwą do znalezienia dla ludzi. Nie powinni być zmuszeni do szukania wysoko i nisko. Oczywiście, musisz zrównoważyć potrzebę dokonywania sprzedaży z informacjami o Twojej firmie. Tak więc zaprojektuj swoją stronę główną tak, aby zawierała aktualne promocje i linki do swoich produktów i usług, ale upewnij się, że dodasz prosty link do sekcji O nas. Może on znajdować się na górze strony - po prawej lub lewej stronie, w lewej kolumnie nawigacji lub nawet na dole strony głównej. Pamiętaj tylko, aby go nie ukrywać.

A Book Apart w widoczny sposób wyświetla swoją stronę informacyjną u góry strony głównej.

Wskazówka 8. A Book Apart

9. Jeden rozmiar nie pasuje do wszystkich
Nie ma szablonu ani przykładu strony About Us. Dlaczego? Ponieważ żadna z dwóch firm nie jest taka sama. Więc trzymaj się z dala od wyszukiwarek. Nawet jeśli istniałby szablon, dlaczego chciałbyś stworzyć stronę About Us, która jest taka sama jak strony About Us miliona innych firm e-commerce - nudna. Twoja strona About Us powinna odzwierciedlać osobowość Twojej firmy.

Strona About Us firmy Watch company Nixon Inc. jest poświęcona jej osobowości. Pierwsze zdanie mówi o niej wszystko.

czynimy to lepszym

Tip 9 Nixon Inc.

10. Aktualizuj, Aktualizuj, Aktualizuj
Jedną z najgorszych rzeczy, jakie mogą się zdarzyć, jest uzyskanie przez Twoich potencjalnych klientów informacji, które są nieaktualne lub nie są już dokładne. Informacje na Twojej stronie About Us powinny być również zgodne z Twoimi wiadomościami i produktami. Co kilka miesięcy poświęć trochę czasu na sprawdzenie, czy informacje na stronie About Us są nadal aktualne i poprawne.

Barnes & Noble.com zamieścił linki do niektórych stron swoich produktów w tekście na swojej stronie About Us. Informacje na tych stronach muszą być stale aktualizowane, aby zapewnić dokładność wyświetlanych produktów.